søndag 14. mars 2010

Show&Tell februar - store quilt og veggtepper

Jeg håper jeg fikk alle navn med meg på siste Show&Tell. Hvis ikke gi lyd i kommentarene, så skal jeg endre det som er feil.

Der er mulig at noen som viste noe mangler, da skyldes det for dårlig bildekvalitet.
Så skulle noen har lyst å ta fotograf-jobben på møtet blir jeg veldig glad :-)

Vi begynner med større quilt og veggtepper.


Anne Elisabeth lagde en utrolig stilig appliqué-quilt i grei veggteppe-størrelse.

Kjellaug med hjerte-quilt.

Britta ble ferdig med en flanellquilt som ble quiltet i Grimstad hos Kikki med måne og stjerner.


Ellen med en kjempespennende quilt med masse broderi og applikasjon.

2 kommentarer:

May Kristin sa...

Hallo!
Ukjent dame med hjerteteppe heter
Kjellaug.

Kristiansand Quilteklubb sa...

Tusend takk for begge navn :-)